• Jaarverslag Club van 100 seizoen 2020-2021

• Inleiding.

Ook het seizoen 2020-2021 was voor de Club van 100 door COVID 19 een rustig jaar. Maar enkele wedstrijden, geen ledenavond, geen speler(ster) van het jaar en de talenten konden vooral alleen trainen.

Bestuur.

De samenstelling van het bestuur onderging geen wijzigingen.

Leden.

Per 30 juni 2021 heeft de Club van 100  negenenzestig leden. Op 8 september 2020 is één van onze oprichters en oud bestuurslid Willem de Weerd op 77-jarige leeftijd overleden.

Teamondersteuning.

De Club van 100 had in goed overleg de jaarlijkse facilitering van het Heren 1 en 2, JO19-1 en Vrouwen 1 gehalveerd. Dit onthield de genoemde teams niet leuke teamactiviteiten te organiseren. Een korte greep:

Heren 1 hield Test- en teambuilding dag

Op zaterdag 7 augustus stond er een test- en teambuilding dag op de agenda. In de ochtend vonden er diverse testen plaats onder leiding van de trainers van Helios, om de fysieke gesteldheid van de spelers in kaart te brengen. De resultaten hiervan worden weer meegenomen in het vaste training onderdeel op de dinsdagavond, waarbij Helios een deel van de training verzorgd. In de middag stond er een teambuildingactiviteit op de agenda. Bij Hiawatha Actief in Dalfsen, hebben we de Vechtdal Expeditie afgelegd. In teams moesten we een avontuurlijke tocht te voet, per kickbike en per kano over het water afleggen, waarbij onderweg opdrachten moest worden uitgevoerd.
    ’s Avonds hebben we deze intensieve en gezellige dag afgesloten met een verzorgd buffet van Kouwen, en kon worden teruggekeken op een geslaagde dag.

Heren 2 sluit het “voetbalseizoen” af in stijl.

Zaterdag, 19 juni, zaten alle selectieleden van het tweede elftal van onze vereniging op het terras. Onder het genot van een hapje en een drankje werd het seizoen gezamenlijk afgesloten.

Vrouwen 1 sluit het seizoen af met happen, trappen en grappen

Zaterdag 19 juni was het de afsluitende dag van dit rare seizoen voor dames 1. De dames gingen met de fiets op weg om zo op verschillende plekken in Nieuwleusen een stop te maken. Zo deden de dames activiteiten waarbij samenwerken essentieel was en met die samenwerking zit het wel goed. Ook genoten zij van een heerlijk drankje in de zon, een barbecue en speelden ze een quiz gemaakt door hun trainer.

Zeer geslaagde seizoensafsluiting JO19-1.

Op zaterdag 6 juli jl. heeft  S.V. Nieuwleusen JO19-1 het seizoen 2020/2021 afgesloten in de vorm van een leuke middag paintballen in Giethoorn, gevolgd door een heerlijke barbecue. Het afgelopen seizoen mocht JO19-1, als eerste team in geschiedenis van onze prachtige club, deelnemen aan de 4e divisie. Deze geweldige primeur werd helaas afgebroken door Corona. Dit was een enorme aderlating voor iedereen die betrokken was bij ons team, want wat had het een mooi seizoen met geweldige momenten kunnen worden.

Ledenavond 2021.

De komende ledenavond zal op vrijdagavond 29 oktober a.s. zijn. Het bestuur is er in geslaagd Vera Pauw en Bert van Lingen te strikken die ons zullen meenemen in de prestatiegerichte voetbalwereld..

Financiën.

Doordat ons ledenaantal constant is gebleven en wij minder kosten hebben gehad doordat er bijna niet werd gevoetbald is de financiële reserve gegroeid. Wat extra mogelijkheden voor de komende jaren geeft.

Tot ziens op sportpark ´t Klaverblad.

Het bestuur van de Club van 100 zal blijven proberen er een echte Club van Honderd (leden) van te maken. Maar help ons gerust om de supporters die op zaterdag naast jullie aan de lijn staan enthousiast te maken voor deze mooie club.

Annelies Kooiker – Westerik, Henri Vasse, Henry Nijland en Hendrik Jan Huzen.