• Ledeninformatie

Wekelijks trekken meer dan één miljoen voetballers in heel Nederland ten strijde op de groene grasmat. Niet zo vreemd, want deze gezonde hobby is een leuke en sportieve bezigheid en zorgt bovendien voor de nodige ontspanning. Niet alleen tijdens de wedstrijd of training, maar ook daarna is het gezellig om even na te praten onder het genot van een drankje. Bij S.V. Nieuwleusen is iedereen, ongeacht leeftijd en niveau, van harte welkom om deze sport naar eigen kunnen uit te oefenen. Dit gebeurt met behulp van perfecte faciliteiten in een ongedwongen en vriendelijke sfeer.

• Lidmaatschap
    De Ledenadministratie van S.V. Nieuwleusen verzorgt de aanmeldingen, afmeldingen en eventuele wijzigingen van leden. Je kan dit eenvoudig zelf regelen:

Heeft u nog vragen over het lidmaatschap dan kunt u contact opnemen met de ledenadministratie: ledenadministratie@svnieuwleusen.nl
    Heeft u vragen over het voetbal voor pupillen en junioren (jongens en meisjes) neem dan contact op:

Heeft u vragen rondom de senioren, vrouwen en 35+ neem contact op met Ernst Bollemaat: 06 514 35 848

Senioren 18 t/m 64 jaar € 54,00
    Junioren  12 t/m 17 jaar € 43,00
    Pupillen   10  t/m 11 jaar € 36,00
    Pupillen     6 t/m  9 jaar € 25,00
    Jong Oranje 0-5 jaar Gratis
    Zaal € 54,00
    Zaal plus (veld + zaal) € 61,00
    Niet spelend lid (verenigingslid) € 14,00
    Niet spelend 65+ €   8,00

* In tegenstelling tot sommige andere clubs hanteren “all-in tarieven”. Dat wil zeggen dat in onze contributie de kleding van de spelers en de afdracht naar de KNVB is verwerkt. Door samen kleding in te kopen kunnen we extra scherpe tarieven hanteren. Daarnaast krijgt u geen onverwachte kosten. Spelertjes van Jong Oranje krijgen aan de start van het seizoen een gratis shirt en een voetbal, zij betalen deze eerste jaren geen contributie.

Gezinskorting
    Vanaf het 3e gezinslid wordt 50% korting op de contributie van deze persoon verleend.

Kledingplan
    Meer informatie over het kledingplan is te vinden via op onze Kleding/Materialen pagina.