• Bedrijvenclub

De Bedrijvenclub van S.V. Nieuwleusen biedt ondernemers uit Nieuwleusen en omgeving een zakelijk platform met voetbal als bindmiddel. Door een zakelijk netwerk te combineren met een stuk ontspanning slaat u de bekende twee vliegen in één klap. Goede contacten in het bedrijfsleven zijn immers van grote waarde en naast je werk wil je ook tijd vrij maken voor ontspannende activiteiten. Daarnaast draagt u met uw lidmaatschap bij aan de sportieve ontwikkeling van S.V. Nieuwleusen. Zelfs als u helemaal niet zo’n voetballiefhebber bent, is dit voor u interessant. Voor de bedrijvenclub is voetbal namelijk bijzaak en business-to-business hoofdzaak!

Lid worden?
    Bekijk hier de ledenlijst van de bedrijvenclub. Het lidmaatschap van de bedrijvenclub bedraagt op jaarbasis € 500,= (excl. BTW)*. Van dit bedrag wordt de helft aangewend voor de activiteiten van de bedrijvenclub zelf. Voor een aantal te organiseren activiteiten, zoals het bezoeken van een (buitenlandse) voetbalwedstrijd, geldt een eigen bijdrage. De andere helft van de inleg komt ten goede aan S.V. Nieuwleusen.
    Aanmelden als lid van de bedrijvenclub kan door contact op te nemen met één van onderstaande bestuursleden of een email te sturen aan bedrijvenclub@svnieuwleusen.nl.

*Voor  gouden pakketsponsors bedraagt het lidmaatschap slechts € 250,= (excl. BTW).

Drie sterke argumenten om lid te worden van de bedrijvenclub:

• Uw zakelijk netwerk opbouwen en uitbreiden;
    • Deelnemen aan inspirerende en ontspannende activiteiten;
    • Bijdragen aan de sportieve ontwikkeling van S.V. Nieuwleusen.

Activiteiten
    Om te kunnen netwerken organiseert de bedrijvenclub verschillende activiteiten. De insteek is niet alleen zakelijk, maar ook gericht op vermaak en gezelligheid. Hierbij moet je denken aan:

• Thema-avond al dan niet met een spreker;
    • Bedrijfsbezoek met rondleiding en presentaties;
    • Bezoeken van een aansprekende (internationale) voetbalwedstrijd of ander sportevenement;
    • Het organiseren van activiteiten voor de partners en kinderen.

Maatschappelijk betrokken
    Met bijna 1000 leden staat S.V. Nieuwleusen midden in de samenleving. Daarom willen we met de bedrijvenclub activiteiten ontplooien waaruit maatschappelijke betrokkenheid blijkt. Dit kunnen activiteiten zijn voor ouderen of voor mensen met een beperking of een sociaal probleem. Het organiseren van een evenement waarbij de opbrengst naar een goed doel gaat is natuurlijk ook een mogelijkheid.

Bestuur bedrijvenclub

Anke Rumpf Hogeweg Goor 06 – 105 449 71
    André Zieleman Autobedrijf Zieleman 06 – 137 470 16
    Gerben Kouwen Slagerij Kouwen 06 – 344 559 60