• Pubquiz, wat is het dodelijkste dier van de wereld?

• Wat is het dodelijkste dier van de wereld?

Dit was 1 van de vragen die gesteld werd tijdens de zeer geslaagde en gezellige Pub Quiz die op vrijdagavond 9 februari in het clubhuis werd gehouden. De quiz werd georganiseerd door Paul Brinkman, Ernst Bollemaat, Johan de Weerd, Pieter Agema en Klaas Kreule.

De organisatie bedankt alle vrijwilligers die meegeholpen hebben om de avond tot een succes te maken.

• Het antwoord is: ...........................................................De Mug.

Er deden maar liefst 32 teams mee  met 175 deelnemers, dit is ook wel het maximum want het clubhuis zat bomvol. Op zeer professionele wijze werd de quiz gepresenteerd door onze eigen quizmaster Paul Brinkman. De quiz bestond uit 9 rondes, waaronder een foto- en muziekronde. In totaal konden er 102 punten behaald worden.  De 1e prijs was een dinerbon t.w.v. € 150,00 aangeboden door restaurant LIV. De 2e prijs was voor alle teamleden een emmer vol met Heineken artikelen aangeboden door Heineken. De 3e prijs was voor alle teamleden een S.V. Nieuwleusen sjaal aangeboden door de Supportersvereniging S.V. Nieuwleusen.

De teams “Vergane Glorie” en “Per Consumptie Wijzer” eindigden met 90 punten op een gedeelde eerste plaats. Na rijp beraad besloot de organisatie om een extra diner bon van restaurant LIV beschikbaar te stellen. De 2e plaats was voor “Skroetbalgers” met 88 punten. Op een gedeelde 3e plaats eindigden de teams “Valentino Spritzmacher” en “Team van de hoofdtrainer”, beide met 87 punten. Beide teams kregen S.V. Nieuwleusen sjaals van de Supportersvereniging.

In de pauzes werd het Rad van Avontuur gespeeld met leuke prijzen aangeboden  door Heineken, Albert Heijn Etten, Supportersvereniging S.V. Nieuwleusen en Appie Bier.

De opbrengt van de hele avond komt ten goede aan de bouw van de 2 nieuwe kleedkamers en de verbouw van de oude kantine tot multifunctionele ruimte (ontvangstruimte; sponsorruimte; vergaderruimte en bestuurskamer). Naar schatting heeft de avond netto € 2000,00 tot € 2500,00 opgebracht

• 1e plaats: Per Consumptie Wijzer

V.L.N.R.:

Wubbo Wind, Jannes Bredewold, Wiebe Bonsink, Erwin Hoeksta, Paul van den Bergh en Hans Brinksma.

• 1e plaats: Vergane Glorie

V.L.N.R.:

Marcha Bollemaat, Sylvia van Leussen, Thijs Westerman, Dinant Bollemaat, Erwin van Leussen en Alrik Lenters.

• 2e plaats: Skroetbalgers

V.L.N.R.:

Frank Brinkman, Bert Brinkman, Emiel Vonder en Lefert.

Ingrid Kleine staat niet op de foto

• 3e plaats: Team van de hoofdtrainer

V.L.N.R.:

Ard Prins, Erwin Snoijer, Nico Kleen, Jeroen Elzinga en Erwin Dijk.

• 3e plaats: Valentino Spritzmacher

V.L.N.R.:

Jelle Hekman, Chiel de Weerd, Ricardo Schoemaker, Ruben Brinkman, Ruben Bouer en Bas Evenboer.

• De einduitslag:

• 1e tussenstand,  2e tussenstand en 3e tussenstand (na muziekronde).